رفتن به رستوران های ترکیه و شهر استانبول همیشه یکی  از هیجان انگیز ترین بخش های سفر به ترکیه است زیرا ترکیه مهد غذاهای بسیار خوش طعم و عالی است. در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین رستوران های استامبول خواهیم پرداخت تا شما بتوانید با استفاده از این راهنما طعم خوش غذاهای ترکی، بین المللی، دریایی و…را در سفر خود به  تور ترکیه بچشید.

 

Aheste Restaurant Galata

 

رستوران Aheste Restaurant Galata به عنوان  بهترین و محبوب ترین رستوران استانبول شناخته می شود که انواع غذا های ترک – رژیمی – ایرانی و بین المللی را با قیمتی در حدود ۲۱ الی ۶۲ دلار به مشتریان خود عرضه می کند.

 

Sultanahmet Buhara Kebab House

 

دومین رستوران برتر استانبول Sultanahmet Buhara Kebab House نام دارد که در تمامی ساعت روز و شب انواع بهترین غذا ها را ارائه می کند. این رستوران منویی با قیمت های بسار مناسب دارد و غذا های آن از ۱۰  تا ۲۵ دلار می باشد و به خاطر قیمت و کیفیت مناسب  غذاها یش در میان مردم استانبول طرفداران زیادی دارد.

 

Hafiz Mustafa

 

رستوران Hafiz Mustafa که در سال ۱۸۹۴ تاسیس شده است؛ سومین رستوران محبوب شهر استانبول است. این رستوران شیک، زیباو قدیمی از دیرباز مورد قبول مردم استانبول و توریست ها بوده است و بهترین نوشیدنی ها را به مشتریان خود عرضه می کند. قهوه درجه یک این رستوران یکی از معروف ترین قهوه های استانبول است. دسر های این رستوران نیز از جمله باقلوای ترک – انواع دسر و کرم کارامل – حلوا – ژله بستنی و…  در بین مردم طرفداران زیادی دارد.

 

Imbat Restaurant

 

رتبه چهارم در میان رستوران های محبوب استانبول متعلق به رستوران Imbat Restaurant است. این رستوران محیطی بسیاززیبا وخاص و دوستانه برای قرار های دوستانه شما دارد. از صبح تا شب انواع سرویس های صبحانه، نهار و شام را در اختیار شما می گذارد و بهترین غذا های ترکی، بین المللی، اروپایی، اسیایی و دریایی در این رستوران با قیمتی حدود ۲۲ الی ۲۵ دلار سرو می شود.

 

Pasazade Restaurant Ottoman Cuisine

 

پنجمین رستوران برتر شهر استانبول رستوران Pasazade Restaurant Ottoman Cuisine نام دارد. خصوصیت ویژه این رستوران محیط زیبای آن است که برای خانواده ها و گروه های دوستانه بسیار مناسب است.  انواع وعده های صبحانه، نهار و شام در این رستوران سرو می شود و قیمت غذاهای آن چیزی بین ۱۵ تا ۲۵ دلار است. غذاهای ترکی که در این رستوران سرو می شود یکی از معروفترین و محبوب ترین طعم ها  را در استانبول دارد.

 

Aloran Cafe & Restaurant

 

رستوران Aloran Cafe & Restaurant ششمین رستوران محبوب در استانبول است. این رستوران زیبا و دوست داشتنی محیطی دنج و آرام برای خانواده ها و قرار های دوستانه محسوب می شود. شما می توانید بهترین غذاها ی ترکی و بین المللی را در این رستوران با قیمتی مناسب، چیزی حدود ۱۵ الی ۴۹ دلار میل کنید.

 

رستوران Aloran Cafe & Restaurant

 

جالب است بدانید این رستوران در تور ترکیه  در سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین رستوران سال را دریافت کرده است. شهراستانبول را می توان شهر غذاها و رستوران های رنگارنگ دانست. این شهر در مجموع ۱۰٫۴۱۹ رستوران ثبت شده دارد که در ارائه بهترین غذاها با هم رقابت می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: